Sunday, July 15, 2007

Kereta Pujaan Ku...

wahhh...very interesting to see many cars on the road...selalu aku pikir, banyak betul duit orang malaysia ni kan pakai kereta mewah-mewah..kalau 10 years back, susah nak tengok kereta-kereta mewah ni OTR. But, nowadays..as quality of life increased, bersepah exclusive cars tu...setakat accord, perdana v6, bmw...biasa jer lepak atas jalan tu..kat used cars pun berlambak...it's been like everybody can drive this elegant cars...by the way one of my staff is driving v6..wahhh...ganas betul!!
well, actually i'm also interested in buying a new cars...not so new lah..2nd hand pun ok as long as I get my dream car...what is my dream car? first I'd like to have Perdana V6...lepas tu tak jadi .. and I'd decided to have either kia carnival, odyssey, stream or sort of that mpvs..then tak jadi lagi...now I'm dreaming of cefiro v6...cantik giler!! tapi, roadtax for every year was about rm2010...mahal gilerr!!


agaknya bila boleh nak beli new car ni kan? before raya or after raya?

or after got result for my Phd application by end of this November...

Fikir punye fikir buatkan aku mengantuklah!!

No comments: