Monday, April 23, 2007

Mama & Ayah?

Date : 9 Novermber 2005

On 1 fine wednesday morning...hubby dah siap-siap belikan UPT for me to test..tapi, I'm just soooo not ready..even dalam hati rasa macam pregnant kot aku nih! but, sometimes u can't get what u wish for right...so, since I'm going back to work tomorow after cuti raya...better I took the risk & buat test tu! Takut sangat nak tengok...siap kejut hubby bangun suruh tengokkan sebab rasa macam tak percaya jer bila nampak 2 clear lines...Ya Allah, betullah aku pregnant la! You've answered me...Amin..Alhamdulillah...Terus pegi klinik to double check and confirmed the pregnancy...Doktor cakap, congratulations & you're 6 weeks pregnant...

My EDD : 26 June 2006

2 comments:

sunny_sprinter said...

bila u nak dapat yg no.2 huhu...

CapsLock MakcikPC said...

Bila nak update lagi ni?